Loggbok två

När jag var i London bestämde jag mig en solig eftermiddag, då jag var själv medan mina kompisar gick i skolan. för att gå till Hyde Park, fota och sitta på en bänk och bara göra ingenting. Efter en stunds fotograferande kommer en medelålders man fram till mig, ursäktar sig och slår sig ner. Det visar sig vara en professionell fotograf som mestadels fotar analogt eller med äldre objektiv till ett nytt kamerahus och dessutom svartvitt och det berättade han för mig redan innan jag hann säga att jag har en svartvit rulle i. Jag fick hans visitkort och en massa tips och han har lovat att ge mig feedback på mina foton när jag är klar. Ibland har man tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0